چرا باید در تعطیلات بین المللی بفروشید؟

  • تاریخ انتشار: 1403/11/06

انتظار می رود فروش تجارت الکترونیک تنها در ایالات متحده در طول فصل تعطیلات 2017 16.6 درصد افزایش یابد که انگیزه آن افزایش تجارت تلفن همراه و تشدید نبرد آنلاین بین خرده فروشان بزرگ و بازارهای دیجیتال است.

در حالی که فصل خرید تعطیلات ایالات متحده از روز شکرگزاری تا کریسمس طول می کشد، فصل جهانی بسیار طولانی تر است و از اوایل نوامبر شروع می شود و در حدود فوریه به پایان می رسد. از آنجایی که تعداد بیشتری از مردم در سراسر جهان عادات خرید خود را تغییر می دهند، تعطیلات سنتی و هفته های منتهی به آن به زمان اصلی خرید آنلاین تبدیل شده اند. برای آماده شدن، به برترین تعطیلات جهانی این فصل نگاهی بیندازید.

تقویم را علامت گذاری کنید

با منشاء ایالات متحده، روزهای خرید عمده جمعه سیاه (روز بعد از روز شکرگزاری) و همتای اینترنتی آن که فقط به اینترنت متصل است (دوشنبه بعد از شکرگزاری) به تعطیلات واقعاً بین‌المللی تبدیل شده‌اند که اکنون برای مردم بریتانیا، ایتالیا، اسپانیا آشنا هستند. کانادا، شیلی، کلمبیا، آلمان، ایرلند، ژاپن، پرتغال و فراتر از آن. در حالی که جمعه سیاه از لحاظ تاریخی روزی برای تبلیغات در فروشگاه‌ها است، تخفیف‌های آنلاین که تا آخر هفته ادامه دارند اکنون استاندارد هستند.

مانند جمعه سیاه و دوشنبه سایبری، استرالیایی‌ها برای شروع فصل تعطیلات در طول «جنون کلیک» (18 نوامبر)، یک رویداد فروش آنلاین آنلاین که خرده‌فروشان برای ارائه تبلیغات عمده به آن می‌پیوندند، معاملاتی می‌گیرند. از آنجایی که نوامبر ماه اوج فروش اینترنتی استرالیا است، Click Frenzy یک فرصت عالی برای خرده فروشان استرالیایی و خارج از کشور است—علی رغم اینکه ترجیح می دهند از مارک های استرالیایی خرید کنند، استرالیایی ها بخش قابل توجهی از خرید را با شرکت های خارج از کشور انجام می دهند.

تعطیلات دیگر را در رادار خود قرار دهید؟ دیوالی، بزرگترین تعطیلات و دوره خرید هند، اولین تعطیلات عمده خرید است. امسال، جشنواره پنج روزه چراغ ها در اواخر اکتبر آغاز می شود و خرده فروشانی مانند Flipkart هند و Amazon.in تبلیغات فصلی بزرگی را اجرا می کنند. بسیاری از تعطیلات پرسود جهانی نیز خارج از ماه های پایان سال هستند، مانند Les Soldes در فرانسه، دو فصل فروش شش هفته ای در تابستان (ژوئن-ژوئیه) و زمستان (ژانویه-فوریه).

با این حال، بزرگترین رویداد خرید آنلاین از همه آنها، روز مجردان چین (11 نوامبر) است. تا حد زیادی به لطف علی بابا، روز مجردها بیشتر از مجموع دوشنبه سایبری و جمعه سیاه آمریکا درآمدزایی می کند. در تاریخ 11.11، همانطور که گفته می شود، هم خرده فروشان مستقر در چین و هم بازارهایی مانند Jingdong، Suning و Alibaba's Tmall و Taobao حداقل 50 درصد تخفیف به خریداران ارائه می دهند. نه تنها برندهای داخلی از روز مجردها سود می برند. در واقع، برندهای بین المللی مانند گپ، آدیداس و مایکروسافت 27 درصد از فروش روز مجردها را در سال 2016 تشکیل دادند.

یک لیست تهیه کنید، آن را دو بار بررسی کنید

واضح است که نوامبر تا فوریه برای فروش تجارت الکترونیک آنلاین در سراسر جهان حیاتی است، اما چگونه باید برای فصل آماده شوید؟ فروش در سطح بین‌المللی کار می‌برد، اما آنقدرها هم که به نظر می‌رسد سخت نیست – تا زمانی که یک سایت به زبان آن‌ها در دسترس است و به منطقه‌شان خدمات می‌دهد، بیشتر خریداران آنلاین تمایل بیشتری به خرید هدایایی از خارج از کشور دارند.

در اینجا چند نکته برای خرده فروشان تجارت الکترونیک، بزرگ و کوچک وجود دارد:

سایت خود را از بالا به پایین برای خریداران چند زبانه و چندین دستگاه بهینه کنید، خواه صرفاً یک خرده فروش آنلاین باشید یا بیشتر از فروشگاه های آجر و ملات می فروشید. فهرست‌های دقیق محصولات و نظرات کاربران را با قابلیت تبدیل بالا به همه زبان‌های پشتیبانی شده برای مشتریان مقایسه‌ای ارائه دهید

زود شروع کنید و به طور گسترده برنامه ریزی کنید تا به خریداران بین المللی تجارب آنلاین کاملا بومی سازی شده، تا ریزترین دکمه ها و پیام های خودکار را ارائه دهید.

بدانید کدام تعطیلات در بازارهای بین‌المللی داغ است و کمپین‌های هدفمند و بومی‌سازی شده را حول این تاریخ‌های کلیدی انجام دهید

اگر در این فصل آماده فروش در خارج از کشور نیستید، به یاد داشته باشید که برای شروع آماده شدن برای سال 2015 هیچ وقت زود نیست.