راهنمای فروش جهانی شماره 3: بستن معامله

  • تاریخ انتشار: 1403/11/23

اکنون که مخاطبان خود را جذب کرده اید و با آنها تعامل کرده اید، باید این سرنخ ها را به مشتریان پولی تبدیل کنید. اما چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟

اگر در فضای تجارت الکترونیک کار کرده اید، با چالش های مرتبط با رها کردن سبد خرید آشنا هستید. همین امر در مورد صنعت سفر و رزرو سفر نیز صدق می کند. در حالی که خریداران به دلایل زیادی بدون پرداخت هزینه ترک می‌کنند، بومی‌سازی مناسب می‌تواند به جلوگیری از رها شدن قابل اجتناب، به‌ویژه در مورد مشتریان بین‌المللی کمک کند. در اینجا سه دلیل متداول که مصرف کنندگان بین المللی سبد خرید خود را رها می کنند و اقداماتی که می توانید برای جلوگیری از آن انجام دهید، آورده شده است.

1. قیمت‌ها به ارزهای محلی فهرست نشده‌اند

آیا تا به حال چیزی را بدون اطلاع از قیمت خریده اید؟ شاید داشته باشید، اما احتمالاً این اتفاق زیاد نمی افتد. با این حال، این همان چیزی است که از مشتریان می‌خواهید زمانی که قیمت‌ها را به ارز آنها ارائه نمی‌کنید، انجام دهند.

13 درصد از خریداران آنلاین بین المللی می گویند که اگر قیمت به ارز خارجی درج شود، سبد خرید خود را رها می کنند. اگر ارز مناسب را به مشتریان خود نشان نمی دهید، باعث ایجاد اصطکاک غیر ضروری در فرآیند پرداخت شده اید و ممکن است فروش خود را از دست بدهید. این امر نه تنها باعث ایجاد تردید در مصرف کننده می شود، بلکه می تواند باعث حواس پرتی شود که منجر به از دست رفتن فرصت های فروش می شود.

2. روش‌های پرداخت محلی ارائه نمی‌شوند

همانطور که هر کشوری زبان ها و آداب و رسوم متمایز خود را دارد، اکثر آنها نیز روش های پرداخت به همان اندازه منحصر به فرد دارند. پذیرش انواع مارک های کارت اعتباری به سادگی کافی نیست، به خصوص زمانی که با چندین بازار سر و کار دارید. در واقع، تنها 1٪ از خریداران آنلاین در چین با استفاده از کارت های اعتباری بین المللی پرداخت می کنند. و در آلمان، تنها حدود 25 درصد از خریداران هنگام خرید آنلاین از کارت اعتباری استفاده می کنند. پوشش جهانی کافی مستلزم درک روش‌های پرداخت محلی جایگزین است.

ترکیب مناسب روش های پرداخت می تواند فروش آنلاین را تا 40 درصد افزایش دهد زیرا موانع خرید را از بین می برد. نتیجه چیست؟ درآمد بیشتر

3. مسائل مربوط به حمل و نقل بین المللی

همانطور که تجار بیشتری شروع به فروش در خارج از کشور می کنند، نیاز به تجارت جهانی بدون درز تشدید می شود. البته، ارائه حمل و نقل بین المللی کار آسانی نیست - این یک سرویس پیچیده با تعداد زیادی قطعات متحرک است. بسته به جایی که قصد دارید بروید، مقررات، نگرانی های امنیتی، ظرفیت و ملاحظات قانونی منحصر به فردی وجود دارد.

شما باید انتظارات مشتری را در تمام بازارهای هدف خود درک کنید. توانایی برقراری ارتباط با اطلاعات حمل و نقل، هزینه ها و تاریخ تخمینی رسیدن ضروری است. این امر مستلزم درک هزینه‌های وظیفه و مالیات‌های مرتبط با بازار شما است تا مشتریان از هزینه‌های حمل‌ونقل بالا غافلگیر نشوند.

بازارهای هدف شما بیشتر از انتخاب زبان برای ویترین فروشگاه آنلاین شما دیکته می کنند. بومی سازی پرداخت و حمل و نقل به شما این امکان را می دهد که رها شدن سبد خرید قابل اجتناب را کاهش دهید و به شما کمک می کند تا خدمات عالی ارائه دهید تا مشتریان جهانی برای خرید بیشتر بازگردند.

با پلتفرم ترجمه با قدرت مردمی Gengo جهانی شوید.