راهنمای فروش جهانی شماره 2: به حداکثر رساندن تبدیل

  • تاریخ انتشار: 1403/11/24

هنگامی که مخاطبان جهانی را جذب کردید، گام بعدی جذب بازدیدکنندگان و ایجاد اعتماد آنهاست. نکات زیر را برای افزایش تبدیل بین المللی در نظر بگیرید:

با محتوای ترجمه شده کاربر اعتماد ایجاد کنید

با دسترسی و استفاده گسترده به اینترنت که روز به روز در حال رشد است، افراد بیشتری نسبت به همیشه محتوای دیجیتالی خود را ایجاد می کنند. در اینجا، ما محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) را به عنوان هر چیزی که در مورد یا با اشاره به یک نام تجاری یا شرکت ایجاد شده از مشتریان ایجاد شده است، تعریف می کنیم. این شامل، اما محدود به موارد زیر نیست:

نظرات کاربران

نظرات، انجمن ها و صفحات اجتماعی

هنر طرفداران/برند (ویدئوها، تصاویر و غیره)

ترجمه محتوای تولید شده توسط کاربر برای مخاطبان خارج از کشور به محتوای بازاریابی جهانی شما یک حضور محلی می بخشد. از پست‌های رسانه‌های اجتماعی گرفته تا نظرات کاربران، اضافه کردن UGC ترجمه شده، تجربه کاربر را برای خریداران جذاب‌تر و معتبرتر می‌کند. مسلم است که اعتماد افزوده به طور مثبت بر نرخ تبدیل، روابط مشتری و شرکت و در نهایت بر درآمد بین‌المللی تأثیر می‌گذارد.

از پیشنهادات متناسب استفاده کنید

شما همیشه باید محتوای خود را با خواسته ها و نیازهای افرادی که آن را مشاهده می کنند تنظیم کنید. بیایید این مفهوم را با مشاغل خرده‌فروشی مقایسه کنیم. معمولاً بعد از اینکه مشتری وقت خود را صرف جستجوی یک قفسه پیراهن می‌کند، به او کمک می‌کنید: «آیا می‌توانم در یافتن سایز مناسب به شما کمک کنم؟» با ارائه کمک به مشتریان در لحظه ای که واقعاً به آن نیاز دارند، احتمال بیشتری دارد که آن را بپذیرند.

شما می توانید دقیقاً همین کار را در ویترین فروشگاه آنلاین خود انجام دهید. با ارجاع به اطلاعات مربوط به موقعیت جغرافیایی مشتریان بین المللی، صفحه(هایی) که در حال مرور آنها هستند، یا رفتار آنها، ارتباط مستقیم با آنها آسان است. شخصی‌سازی به تعاملات معنادار و سودآور با مشتری، علاوه بر نفوذ عمیق‌تر برند در بازارهای متعدد کمک می‌کند.

همانطور که در طول زمان اطلاعات بیشتری در مورد بازدیدکنندگان خود به دست می آورید، بهتر می توانید تجربه را برای نیازهای خاص آنها شخصی سازی کنید. به عنوان مثال، می‌توانید تبریک‌های سفارشی را برای بازدیدکنندگان بازگشتی تنظیم کنید و به آنها بگویید که خوب است دوباره آنها را در وب سایت خود داشته باشید. هنگامی که مشتریان شما احساس می کنند که شما قبلاً چیزی در مورد آنها می دانید، برند شما و تجربه خود را با دید مثبت تری درک می کنند.

ترجمه های خود را تقسیم کنید

اگر تا به حال از کمپین های ایمیل برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کرده اید، احتمالاً تست تقسیم A/B را انجام داده اید. این یک روش متداول برای آزمایش اثربخشی سرفصل‌های مختلف، خطوط موضوعی، فراخوان‌ها برای اقدام و موارد دیگر است.

تست تقسیم نیز در تعیین بهترین ترجمه از محتوای شما مفید است. اگر در ابتدا ایده ای از عملکرد محتوای خود نداشته باشید، نمی دانید که آیا تصمیمات درستی گرفته اید یا خیر. آزمایش ترجمه‌های مختلف می‌تواند برای نرخ تبدیل بین‌المللی شگفت‌انگیز باشد و همچنین بازگشت سرمایه شما را در ترجمه به حداکثر برساند.

بازاریابان هوشمند نیاز به ایجاد تجارب برند بومی را تشخیص می دهند تا تجربه خرید بین المللی را تا حد امکان معتبر کنند. برای شروع به کمک نیاز دارید؟ برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید - خوشحال می شویم کمک کنیم!

با پلتفرم ترجمه با قدرت مردمی Gengo جهانی شوید.