خوشحال کردن مشتریان

  • تاریخ انتشار: 1403/11/20

چهارمین و آخرین مرحله قیف شامل راضی نگه داشتن مشتریان جهانی شما است. فقط به این دلیل که آنها قبلاً پول خرج کرده اند به این معنی نیست که می توانید آنها را فراموش کنید. بازاریابان هوشمند ارزش مادام العمر مشتریان را تشخیص می دهند و حتی پس از خرید نیز به تعامل با آنها ادامه می دهند. در اینجا سه نکته برای جذب، خوشحال کردن و تبدیل مشتریان بین المللی به مروجین جهانی برند شما وجود دارد.

1. پشتیبانی مشتری چند زبانه را ارائه دهید

اگر سازمان جهانی شما خدمات مشتری را فقط به زبان انگلیسی ارائه می دهد، بخش بزرگی از مشتریان را کنار می گذارید. یک رویکرد تک زبانه برای پشتیبانی، مشارکت در پایگاه مشتری شما را محدود می کند و در نتیجه تعامل و بازخورد کمتری دریافت خواهید کرد.

به منظور به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه (ROI) ابتکارات جهانی خود، باید استراتژی های متعددی را برای ارائه پشتیبانی چند زبانه در نظر بگیرید. ما می دانیم که وجود تیم های پشتیبانی در داخل کشور برای هر یک از بازارهای هدف شما به نظر بهای غیرمنطقی زیادی می رسد. با این حال، راه‌های زیادی برای ارائه خدمات عالی به مشتریان بین‌المللی خود بدون شکستن بانک وجود دارد. به عنوان مثال، پلاگین Transfluent با قدرت Gengo به عوامل پشتیبانی اجازه می دهد تا بلیط ها را در چندین زبان مستقیماً از پلت فرم Zendesk مدیریت کنند.

2. ارتباطات بازاریابی مداوم را ترجمه کنید

یک طرح تجاری بدون یک برنامه ارتباطی فکر شده کامل نمی شود. شما باید استراتژی ارتباطی خود را به گونه ای تنظیم کنید که خریداران در طول فرآیند خرید و پس از آن احساس ارزشمندی کنند. این شامل تعامل مداوم از طریق کمپین های بازاریابی محلی و پیام های هدفمند است.

در ارتباطات بعدی خود، باید در مورد اینکه آیا مشتری از خرید خود راضی است یا خیر، بازخورد بخواهید، اگر مایل به نوشتن نظر است، و در ازای اطلاعات بیشتر، تخفیف هایی ارائه دهید. این باعث می شود مشتریان احساس کنند که از کسب و کارشان قدردانی می شود و برند به تجربه آنها اهمیت می دهد.

دانستن نحوه تعامل، پرورش و حفظ گفتگو با مشتریان باید قبل از شروع فروش در خارج از کشور در نظر گرفته شود. مشتریان جهانی اگر احساس نزدیکی به برند داشته باشند، احتمال بیشتری دارد که دیگران را معرفی کنند، و درگیر کردن آنها در ارتباطات بازاریابی مداوم، راه عالی برای ایجاد حس ارتباط و اعتماد شخصی است.

3. ارجاعات را تشویق کنید تا ردپای جهانی شما افزایش یابد

یکی از مؤلفه‌های حیاتی هر استراتژی جذب مشتری، ارائه روش‌هایی به مشتریان راضی است که می‌توانند دوستان خود را به کسب‌وکارتان معرفی کنند و برای انجام این کار پاداش دریافت کنند. تبلیغات دهان به دهان یکی از قدرتمندترین راه های رشد، به ویژه در بازارهای جدید جغرافیایی است. ارجاع‌ها بهترین چشم‌اندازها را ایجاد می‌کنند، زیرا قبلاً سطحی از اعتماد را برای برند شما ایجاد کرده‌اند. دفاع آنها پایین است و ذهن و قلب آنها باز است. اینها شرایط ایده آلی برای ایجاد روابط پایدار جدید شرکت و مشتری هستند.

با سرمایه گذاری زمان و تلاش برای پشتیبانی و برنامه ارجاع بین المللی خود، می توانید از مزایای یکی از کم هزینه ترین روش های بازاریابی موجود در بازار بهره مند شوید. از افزایش اعتماد مشتری گرفته تا فروش بالاتر، تقریباً هر کسب و کار آنلاین از این مزایا برخوردار است.

با پلتفرم ترجمه با قدرت مردمی Gengo جهانی شوید.